Neredesin Sen?

Hey gidi günler hey.. Vakit, saat geldi ve Neşet Babada aramızdan ayrıldı.. Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın inşaallah.. Konserlerindeki sıcacık samimi ve içten sohbetleri onu sevenleri çok mutlu ediyordu..

Hey gidi günler hey.. Vakit, saat geldi ve Neşet Babada aramızdan ayrıldı.. Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın inşaallah.. Konserlerindeki sıcacık samimi ve içten sohbetleri onu sevenleri çok mutlu ediyordu.. Sekiz köşe kasgedine ve elindeki sazına birde sosyeteden uzak anadolu diline hayran olmamak ne mümkün.. "Bu gara suratlıyı dinlemeye alayınız gelmiş her şeyin azı dadlı olurmuş" demesine bayıldım.. "Sizlerden laf çıkmaz tam 73 yaşındayım" diyip konser alanına yediden yetmişe kahkahaya boğan Neşet Baba seni çok seviyoruz.. Ölmeden evvel öldü haberleriyle onu çok çok üzen sosyal paylaşım sitelerine yazıklar olsun.. Adamcağız kendi resmi facebook sayfasından üzüldüğünü çok çok belli eden açıklamalar yaptı. "Vefasızlar! Meğer ne çok ölmemi isteyen varmış" cümlesini söylettiniz ya bilemiyorum ne söylesem size.. Sen haldan anlarsın Neşet Baba sen onların kusuruna bakma. Gencecik askerlerimiz bir bir şehit oluyorlar da 24 saat ulusal yâs ilan etmiyoruz. Boş boş konuşup duruyoruz, ekranlarda zil takıp oynuyoruz. İşte biz böyle vefasızız! Sen bizi boşver çiçek dağının eteğinde babacığının yanında nur içinde yat sevildiğini bil yeter.. Saygılarımla