PATRİOTU BIRAK, FETİH SURESİNE BAK
Filistin'den Arakan'a, Suriye'den Bangladeş'e, Sudan'dan Keşmir'e tüm yetim coğrafyalara selam gönderen, yalnız olmadıklarını söyleyen on
binler Ortadoğu'yu ateş çemberinin içine atan emperyalistlere ve maşası
NATO'ya da haykırdı: "Biz yardımı ABD'den veya emperyalizmin jandarması
NATO'dan beklemiyoruz. Yüce Rabb'imiz kitabında bize müjdeliyor: "Sana
apaçık bir fetih ihsan ettik." Bunun bilincindeyiz ve vazgeçmeyeceğiz!""YENİ BİR DÜNYA MUTLAKA KURULACAK"
Mitingde konuşan Saadet Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Mustafa
Kamalak, "Bu meydandan yükselen ses, dünyanın bütün zalimlerine korku
salacak, mazlumlarına umut olacaktır. Karanlığın en yoğun olduğu an,
şafağın en yakın olduğu andır. İşte bugün sancağın kalktığı şafağın
söktüğü gündür. Savaş yerine barışın, zulmün yerine adaletin, sömürü
yerine hakça paylaşımın hâkim olduğu yeni bir dünya er ya da geç
kurulacaktır" dediYANAN CAN MÜSLÜMANIN,AKAN KAN MÜSLÜMANIN
Dünya Müslümanlarının zulüm ve baskı altında olduklarını ifade eden
Genel Başkan Kamalak, "Bugün nereden kesif bir duman yükseliyorsa orası
bir İslam ülkesidir. Yine bugün nereden feryatlar, imdat çığlıkları
yükseliyorsa orası bir İslam ülkesidir. O feryatlar, o çığlıklar,
Ayşelerin, Fatmaların imdat çığlıklarıdır. Bugün nerede kan ve gözyaşı
varsa, nerede bir kuşatma, bir işgal varsa orası bir İslam ülkesidir.
Yanan can Müslümanın canı, akan kan Müslümanın kanıdır. Para kasaları
dolan ise emperyalistlerdir. İşte daha geçen hafta Gazze'de 177
Filistinli şehit edildi. 1222 Filistinli yaralandı. Evler, okullar,
hastaneler bombalandı. Sadece bu alçak saldırı bile terörist İsrail
Devletinin ne kadar vahşi olduğunun en somut göstergesidir" ifadelerini
kullandı.Saadet Partisi İstanbul İl Başkanlığı tarafından düzenlenen 'Yeni Bir Dünyaya Çağrı' mitinginde on binler tek ses oldu ve zalimin zulmüne
tepki gösterdi. Kadıköy İskele Meydanı, 'Kahrolsun İsrail' 'Allah'ın
gazabı zalimleri boğacak', 'Hamas'a selam direnişe devam' sloganlarıyla
inledi. Milli Görüş Lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın "Bir ülkenin
en büyük gücü tankı, topu, tüfeği değil, imanlı ve inançlı evlatladır"
sözünü hatırlatan Kamalak, "Bu meydandan yükselen ses, dünyanın bütün
zalimlerine korku salacak, mazlumlarına umut olacaktır. Karanlığın en
yoğun olduğu an, şafağın en yakın olduğun andır.İşte bugün sancağın kalktığı şafağın söktüğü gündür. Kadıköy
Meydanı'ndaki bu onurlu duruşunuzdan aldığım cesaretle bir kez daha
haykırıyor ve ilan ediyorum; Savaş yerine barışın, zulmün yerine
adaletin, sömürü yerine hakça paylaşımın hâkim olduğu yeni bir dünya er
ya da geç kurulacaktır. İşte Gazze... Dünyanın en donanımlı uçaklarına,
tanklarına ve füzelerine sahip İsrail, eli sapanlı, yüreği imanlı,
Gazzeli çocukların karşısında mutlak bir yenilgi almıştır. Çünkü onların bilmediği ama bizim çok iyi bildiğimiz bir gerçek vardır. Bir ülkenin
en büyük gücü tankı, topu, tüfeği değil, imanlı ve inançlı evlatladır"
diye konuştu.KAN VE SİLAHTAN BESLENİYORLAR
Birgün kapitalizm ve emperyalizm de çökeceğini söyleyen Kamalak, "300 yıldır dünyaya egemen olan ırkçı emperyalizmin insanlığa huzur
getiremeyeceği anlaşılmıştır. Nazizm, faşizm, komünizm, kapitalizm...
Bütün izm'ler çökmeye mahkumdur. Komünizm nasıl çöktü ise, Faşizm nasıl
çöktü ise, Nazizm nasıl çöktü ise diğerleri de çökmeye mahkûmdur. Çünkü
bu sistemlerin tamamı ahlaki temelden yoksun, adalet duygusundan yoksun, adil paylaşımdan yoksundur. Bunların sermayesi kan ve silahtır.Sadece ABD'nin 2010 yılında 21 milyar dolar olan silah satışı, 2011
yılında üçe katlanmış ve 66 milyar dolara çıkmıştır. Bütün bu silahlar
insan öldürmek için yapılıyor, insan öldürmek için satılıyor, insan
öldürmek için alınıyor! Oysa istisnasız bütün insanların âdil bir
dünyada, huzur ve barış içinde yaşamaya hakları vardır. Bu dünyada
herkese yetecek kadar yer de vardır, nimet de vardır."MÜSLÜMANLAR ÖLDÜKÇE EMPERYALİSTLER PARA KAZANIYOR
Dünya Müslümanlarının zulüm ve baskı altında olduklarını ifade eden
Kamalak, "Bugün nereden kesif bir duman yükseliyorsa orası bir İslam
ülkesidir. Yine bugün nereden feryatlar, imdat çığlıkları yükseliyorsa
orası bir İslam ülkesidir. O feryatlar, o çığlıklar, Ayşelerin,
Fatmaların imdat çığlıklarıdır. Bugün nerede kan ve gözyaşı varsa,
nerede bir kuşatma, bir işgal varsa orası bir İslam ülkesidir. Yanan can Müslümanın canı, akan kan Müslümanın kanıdır. Para kasaları dolan ise
emperyalistlerdir. İşte daha geçen hafta Gazze'de 177 Filistinli şehit
edildi. 1222 Filistinli yaralandı. Evler, okullar, hastaneler
bombalandı. Sadece bu alçak saldırı bile terörist İsrail Devletinin ne
kadar vahşi olduğunun en somut göstergesidir" ifadelerini kullandı.DÜNYA ZULMÜ SADECE SEYREDİYOR
Dünyada Müslümanlara yapılan zulümlere dikkat çeken Kamalak, zulme
kulak vermeyip herkesin seyrettiğini söyledi. "Hani, nerede insan
hakları örgütleri! Hani nerede, demokrasiden, özgürlükten dem
vuranlar... Hani nerede liberaleller, kapitalistler, hümanistler...
Nerede Libya'da, Afganistan'da aslan kesilen NATO? Neden hiç kimsenin
sesi çıkmıyor" diyen Kamalak, vahşeti seyredenlere tepki gösterdi.
Kamalak, "İsrail, birkaç gün önce 1800 kilometre ötedeki Sudan'ı
bombalıyor, kimsenin sesi çıkmıyor. Yine aynı İsrail, 2010 yılında Mavi
Marmara Gemisi'nde dokuz masum vatandaşımızı şehit etmişti. Kimseden ses çıkmıyordu. Arakanlı Müslümanlar, tarihin en acımasız soykırımına tabi
tutuluyor. Kimsenin kılı bile kıpırdamıyordu. Sanki bütün insanlık lâl
olmuş! Hiç kimse ses vermiyor! Saadet Partisi'nde başka kimse
aldırmıyor."BU KANLI OYUNU BOZACAĞIZ
Düşmanla dost olunmayacağının altını çizen Kamalak, "Batı'nın sinsi
planını bozmak zorundayız" dedi. Batılı güçlerin kandan beslendiğini
belirten Kamalak, "Batı'nın taktiği hiç değişmiyor. Böl-parçala ve yut. O yüzden diyoruz ki, bunlardan dost olmaz. Amerika'nın, İsrail'in,
NATO'nun, BM'nin ipiyle kuyuya inilmez. Düşmanından medet ummak bize
yakışmaz. Düşmanla iş tutmak bize yakışmaz. Bizler şanlı bir tarihin
varisi, asil bir ecdadın evlatlarıyız. Bizim dedelerimiz 600 yıl boyunca dünyaya adaletle hükmetti. Kudüs Osmanlı hâkimiyetinde iken kimsenin
burnu bile kanamadı. Müslümanı, Hristiyanı, Yahudisi hep huzur içinde
yaşadı. Ne zaman ki Osmanlı gücünü kaybetti, bölge Batılı ülkelerin oyun alanı haline geldi. O günden bu yana da maalesef, Kudüs'te kan ve
gözyaşı eksik olmadı. Bu karanlık oyunu, bu sinsi planı bozmak
zorundayız" şeklinde konuştu.ON BİNLER TEK SES OLDU
Saat 12.00'da başlayan mitinge Saadet Partisi Genel Başkan
yardımcıları; Birol Aydın, Şerafetin Kılıç, Mehmet Kahraman, İlyas
Tongüç, Yaşar Canbay GİK üyeleri; Ekrem Şama, Lütfi Kibiroğlu, Necmetin
Çalışkan, Fethulah Erbaş, Dursun Ali Düzenli, Mustafa Turhal, Mesut
Doğan, Yeniçağa Belediye Başkanı Ahmet Kızıltan, Kendirli Belediye
Başkanı Salih Uzun, AGD İstanbul İl Başkanı Serhat Akçay, Din-Bir-Der
Başkanı Abdullah Arslan, ESAM İstanbul Şube Başkanı Ekrem Arıkan, Kafkas Çeçen Derneği üyeleri, Doğu Türkistan Derneği üyeleri ile birlikte
İstanbul il ve ilçe teşkilatları katıldı. Ayrıca çevre illerden de çok
sayıda Saadet Partili kişi katıldı. Yaşanan zulümlere tasvip etmeyen çok sayıda vatandaş da miting alanına geldi. Milli Gazete Sahibi ve Genel
Müdürü Ömer Yüksel Özek ile Milli Gazete Genel Yayın Yönetmeni Mustafa
Kurdaş da mitinge katılanlar arasındaydı.İSRAİL KANADA'YA TAŞINSIN
Saadet Partisi İstanbul İl Başkanı Selman Esmerer, yaptığı konuşmada
İsrail için ilginç bir teklifte bulundu. Esmerer, "İsrail devleti
kurulmadan önce İngilizlerle beraber Siyonistler Kenya'ya gitti, orayı
beğenmediler. Sonra Filistin'e gelip Müslümanlara hançer gibi
saplandılar. Şimdi ben diyorum ki, dünya daha büyük bir felakete
uğramadan İsrail'i Kanada'ya taşıyalım. Yeni kurulacak ülkenin
masraflarını da İslam ülkeleri karşılasın. Siz de kurtulun, Müslümanlar
da kurtulsun, dünya da kurtulsun" dedi."Doğu Türkistanlı, Çeçenistanlı, Keşmirli kardeşlerimizin yanında
olmak için yeni bir dünya için bu meydanı doldurduk" diyerek konuşmasına devam eden Esmerer, "Netanyahu, Şaron, Siyonistler... Bugün Kadıköy'de
Fatihlerin, Yavuz Selimleri, Abdulhamitlerin torunlar var. Artık
istediğin gibi zulüm yapamayacaksın. Bu ümmet adil bir dünya kurmak için 'varım' diyor. Ey Siyonistler, bu topraklar parayla satılamaz defolun.
1948'den bugüne İsrail bir terörist oldu. Filistin Filistinlilerindir.
Filistin mutlaka devlet olmalıdır. İsrail Filistin'de denenmemiş
silahları denedi. Ahmet Yasin'i şehit etti. Ama şehitler ölmez, onlar
rableri katında diridirler. Ey Siyonist Yahudi, Rantisi'yi, Ahmet
Yasin'i, Furkan'ı şehit edebilirsin ama binlerce Furkan, Ahmet Yasin
doğacak ve seni kanında boğacak" şeklinde konuştu."ZULÜM ALTINDA EZİLİYORUZ"
Bangladeş Cemaati İslami Avrupa Sözcüsü Ebubekir Molla, "Bizler
Bangladeşli kardeşleriniz olarak iki yıldır zulüm altında eziliyoruz.
Bangladeş'te sürmekte olan zulümden bazı örnekler vereceğim. Tek suçu
sadece İslam'ı yaymak olan Cemaati İslami üyeleri tek tek tutuklanarak
ve 91 yaşındaki lideri Gulam Azam idamla yargılanmakta. Dünyanın en
büyük İslami partilerinden olan Cemaati İslami'nin, yaklaşık 10 bin
yöneticisi tutuklanmıştır. Ve liderinin önümüzdeki aylarda idam edilmesi planlanmaktadır.Bangladeş'teki kardeşleriniz, İslam'ı tebliğ ettikleri için idama
mahkum edildi. Ve bunu seküler Bangladeş yönetimi yapmaktadır.
Bangladeş'te Müslüman kardeşlerinize zulüm eden Şeyh Hasena hükümeti,
BM'ye gitti. Ve oradan cesaret alarak zulmünü daha da artırdı. Bizler
Bangladeş'teki Müslümanlar olarak biliyoruz ki, tüm Müslümanların
kurtuluşu Saadet Partisi'dir, Milli Görüş'tür. Türkiye'deki İstiklal
Mahkemeleri'ne benzer bir mahkeme kuruldu Bangladeş'te. Başına da Batı
tarafından atamalar yapıldı. Ama sizler oldukça, onlar emellerine
ulaşamayacaklardır" dedi.BANGLADEŞ'TEN MEKTUP
Bangladeş İslami Çatroşibir Partisi Genel Başkanı Delwar Hosen
tarafından gönderilen mektup okundu. Mektupta, "Bütün Müslümanlar aynı
sıkıntılı süreci yaşıyor. İslam'a karşı bu zulüm şuna kanaat getiriyor
ki, Bangladeş'in geleceği de İslam'ın olacaktır. Ümmet, zalimler geri
çekil diyecektir. Saadet Partisi'ne bu mitingden dolayı teşekkür ederim" ifadeleri yer alıyor. Mektubun ardından sanatçı Ammar Acarlıoğlu da
ezgiler seslendirdi.ERBAKANLAR BİTMEYECEK
Konuşmasına "De ki, Ey kafirler yenileceksiniz ve Cehennem'in dibine
sürükleneceksiniz" ayetini okuyarak başlayan Saadet Partisi Gençlik
Kolları Genel Başkanı Fatih Aydın, "Mülk Allah'ındır. Her şey onun
kontrolündedir. Şunu unutmasınlar ne kadar Müslüman'ı şehit etseler de
Bangladeş'te Gulazamı idam sehpasına götürseler de Fatihler, Yavuzlar,
Abdulhamitler ve Erbakanlar buradadır ve bizleri bitiremeyecekler.
Sözlerimi muhterem liderimiz Erbakan'ın şu ifadeleriyle bitiriyorum:
Bizi magmaya da tıksalar, üzerimize beton da dökseler, fışkırır yeni bir dünyayı yine kurarız" dedi.FİLİSTİNLİLER ÜMİTLİLER
Anadolu Gençlik Derneği Genel Başkanı Salih Turhan, Filistinlilere
destek için gittiği Gazze izlenimlerini anlattı: "Gazzeli kardeşlerimiz
sizlerin yaptıklar mücadeleden haberleri, var ve çok ümitliler. Oradaki
kardeşlerimiz, Siyonistlerin ne olduğunu dünyaya Milli Görüşçülerin,
Erbakan'ın öğrettiğini söylediler. Siyonistler ve İsrailliler şunu
bilmeliler ki, biz Milli Görüşçüler olarak Siyonistlerin ne olduğunu,
kundaktaki bebeğimizin zihinlerine tek tek kazıyoruz elhamdulillah.
Yetiştirdiğimiz bu nesiller denizi yaran Musa olacak, ateşe atılan
İbrahim olacak."ARAKAN'DA zulüm devam ediyor
Zalimlerin zulmü altında ezilen mazlum Müslümanlara yardım götüren
Cansuyu Derneği Genel Başkanı Mustafa Köylü, "Siyonistler Refah kapısını tamamen kapatmayı planlıyordu. Ama Müslümanlar tepki koydu, 'Kahrolsun
İsrail' diyerek sokakları doldurdu. Gazze'deki bombardıman, bizi acıya
boğdu. Ancak ilk defa Filistin, Gazze bir zafer kazanmış oldu. İnşallah
bundan böyle, özgür bir Filistin devletini ziyaret etmek nasip olur.
Dünyanın her yerinde Müslümanlar üzerinde zulüm uygulanmaya devam
ediyor. Arakanlı kardeşlerimize uygulanan zulüm devam ediyor.
Bangladeş'in Müslüman kalabilmesi ve Pakistan'dan ayrılmaması için
mücadele veren 90'a yakın lider tutuklanmış ve idam edilmesi
düşünülüyor. Bu, İngilizlerin oyunu. Kafirin adı değişse de oyunun şekli değişmiyor. Bugün Arakan'da oynanan oyun, dün Bosna'da oynanıyordu."milli gazete