Türkiye Basketbol 2. Lig'de mücadele eden Yeşil Giresun Belediyespor'un Başkanvekili Bülent Yavuz, "Yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. Zirve mücadelesinde var olduğumuzu son haftalarda aldığımız galibiyetlerle gösterdik. Bizim taraftarımız çok başka. Bu takım onların ve bu şehrin haykırışı oldu." dedi.
Yavuz, yaptığı açıklamada, son oynadıkları 4 karşılaşmayı da kazanarak, ciddi bir çıkış yakaladıklarını söyledi. Aldıkları galibiyetler sonrası ligde üst sıralara tırmandıklarını ifade eden Yavuz, elde ettikleri başarılarla kentte de ciddi bir basketbol havası oluştuğunu aktardı.
"Şehir artık Yeşil Giresun Belediyespor'u benimsemeye başladı. Her maçımız adeta karnaval havasında geçiyor." diyen Yavuz, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Bu durum ise bizleri oldukça sevindiriyor. Amacımızda buydu zaten. 'Yeniden Giresun'u basketbol şehri yapacağız' dedik. Bu yolda da emin adımlarla ilerliyoruz. Bizim taraftarımız çok başka. Bu takım onların ve bu şehrin haykırışı oldu. Basketbolda beraberlik yok. Ya kazanırsın, ya da kaybedersin. Taraftarımız tribünlerde olduğu sürece biz her zaman kazanmaya bir adım önde oluruz."
Giresun halkına takıma gösterdikleri ilgi ve verdikleri destekten dolayı teşekkür eden Yavuz, "Peş peşe aldığımız galibiyetlerle alt sıralardan bir hayli uzaklaştık. Yeni bir takım olmamıza rağmen ligin daha güçlü takımlarını alt sıralarda bıraktık. Galibiyetleri seri haline getirdik. Bunun devamı mutlaka gelecektir. Zirve mücadelesinde var olduğumuzu rakiplerimize gösterdik. Yolumuz uzun, birbirinden zor 24 maça daha çıkacağız. Sezonu en iyi şekilde bitirmek için yoğun bir çaba içerisindeyiz. İnşallah bunu da hep birlikte başaracağız. Yeşil Giresun Belediyespor'un inandığında neleri başaracağını hep birlikte herkese göstereceğiz." diye konuştu.
CİHAN
Yavuz, yaptığı açıklamada, son oynadıkları 4 karşılaşmayı da kazanarak, ciddi bir çıkış yakaladıklarını söyledi. Aldıkları galibiyetler sonrası ligde üst sıralara tırmandıklarını ifade eden Yavuz, elde ettikleri başarılarla kentte de ciddi bir basketbol havası oluştuğunu aktardı.
"Şehir artık Yeşil Giresun Belediyespor'u benimsemeye başladı. Her maçımız adeta karnaval havasında geçiyor." diyen Yavuz, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Bu durum ise bizleri oldukça sevindiriyor. Amacımızda buydu zaten. 'Yeniden Giresun'u basketbol şehri yapacağız' dedik. Bu yolda da emin adımlarla ilerliyoruz. Bizim taraftarımız çok başka. Bu takım onların ve bu şehrin haykırışı oldu. Basketbolda beraberlik yok. Ya kazanırsın, ya da kaybedersin. Taraftarımız tribünlerde olduğu sürece biz her zaman kazanmaya bir adım önde oluruz."
Giresun halkına takıma gösterdikleri ilgi ve verdikleri destekten dolayı teşekkür eden Yavuz, "Peş peşe aldığımız galibiyetlerle alt sıralardan bir hayli uzaklaştık. Yeni bir takım olmamıza rağmen ligin daha güçlü takımlarını alt sıralarda bıraktık. Galibiyetleri seri haline getirdik. Bunun devamı mutlaka gelecektir. Zirve mücadelesinde var olduğumuzu rakiplerimize gösterdik. Yolumuz uzun, birbirinden zor 24 maça daha çıkacağız. Sezonu en iyi şekilde bitirmek için yoğun bir çaba içerisindeyiz. İnşallah bunu da hep birlikte başaracağız. Yeşil Giresun Belediyespor'un inandığında neleri başaracağını hep birlikte herkese göstereceğiz." diye konuştu.
CİHAN

















