Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İran Ulusal Güvenlik Yüksek Konseyi Başkanı Said Celili'yi Başbakanlık Merkez Bina'da kabul etti. Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun da katıldığı buluşma yaklaşık iki saat sürdü. Celili, görüşmeden sonra Başbakanlık'tan Davutoğlu ile ayrıldı. CİHAN
Dünya
18 Eylül 2012 - 14:30
Erdoğan-Celili görüşmesi iki saat sürdü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İran Ulusal Güvenlik Yüksek Konseyi Başkanı Said Celili'yi Başbakanlık Merkez Bina'da kabul etti. Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun da katıldığı buluşma yaklaşık iki saat sürdü. Celili, görüşmeden sonra Başbakanlık'tan Davutoğlu ile ayrıldı. CİHAN
Dünya
18 Eylül 2012 - 14:30
İlginizi Çekebilir

















