Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde bir kişi yediği mantardan zehirlendi. Önceki gün öğle saatlerinde mantar yiyen A.K adlı bayan, rahatsızlandı. Karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle Elbistan Devlet Hastanesi acil servisine götürülen A.K, hemen tedavi altına alındı. Yapılan ilk müdahalenin ardından A.K yoğun bakıma alındı. Mantar mağduru bayanın yoğun bakımda tedavisi devam ediyor. CİHAN
Gündem
11 Aralık 2012 - 17:00
Elbistan'da bir kişi yediği mantardan zehirlendi
Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde bir kişi yediği mantardan zehirlendi. Önceki gün öğle saatlerinde mantar yiyen A.K adlı bayan, rahatsızlandı. Karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle Elbistan Devlet Hastanesi acil servisine götürülen A.K, hemen tedavi altına alındı. Yapılan ilk müdahalenin ardından A.K yoğun bakıma alındı. Mantar mağduru baya
Gündem
11 Aralık 2012 - 17:00
İlginizi Çekebilir


















