Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki seçimleri kazanarak yeniden Başkan olan Barack Obama'yı telefonla arayarak tebrik etti. Yaklaşık 10 dakika süren görüşmede Obama'nın birinci döneminde tesis edilen yakın çalışma ilişkisinin önümüzdeki dönemde de devam etmesi temennisinde bulunulduğu belirtildi.. CİHAN
Dünya
08 Kasım 2012 - 18:30
Başbakan Erdoğan, Obama ile telefon görüşmesi yaptı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki seçimleri kazanarak yeniden Başkan olan Barack Obama'yı telefonla arayarak tebrik etti. Yaklaşık 10 dakika süren görüşmede Obama'nın birinci döneminde tesis edilen yakın çalışma ilişkisinin önümüzdeki dönemde de devam etmesi temennisinde bulunulduğu belirtildi.. CİHAN
Dünya
08 Kasım 2012 - 18:30
İlginizi Çekebilir














