Aydın Devlet Hastanesi'nde yeni yapılan ağrı polikliniğinin, 3 Aralık 2012 tarihinde hizmete gireceği duyuruldu.
Aydın Valiliği'nce yapılan yazılı açıklamada şöyle denildi: "Daha önce farklı tedavilerle ağrı sorunu çözülmeye çalışılan ancak tedaviye dirençli kronik hastaların ve ciddi ağrı sorunu olan son dönem tümör vakalarının ağrı kontrolu sağlanarak, hayat kalitesinin arttırılmasına çalışılacaktır. Ayrıca hastanemiz acil servis bünyesinde 24 saat diş hekimliği hizmeti verilmesi amacıyla diş polikliniği de aynı tarihte hizmete girecektir." CİHAN
Aydın Valiliği'nce yapılan yazılı açıklamada şöyle denildi: "Daha önce farklı tedavilerle ağrı sorunu çözülmeye çalışılan ancak tedaviye dirençli kronik hastaların ve ciddi ağrı sorunu olan son dönem tümör vakalarının ağrı kontrolu sağlanarak, hayat kalitesinin arttırılmasına çalışılacaktır. Ayrıca hastanemiz acil servis bünyesinde 24 saat diş hekimliği hizmeti verilmesi amacıyla diş polikliniği de aynı tarihte hizmete girecektir." CİHAN

















