Ziraat Türkiye Kupası'nda Sivasspor'a 2 - 0 yenilerek elenen ve kupaya veda eden İstanbul Güngörenspor'da Teknik Direktör Abdulkadir Durmaz, PTT 1. Lig'e çıkmayı hedefleyen bir takım olduklarını ve bu nedenle Ziraat Türkiye Kupası'nın planlarının içinde olmadığını söyledi.
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Abdulkerim Durmaz, "İzleyenlere güzel bir maç izlettik. Temiz ve centilmen bir mücadele oldu. Biz 2. Lig takımıyız. PTT 1. Lig'e çıkma hedefi olan bir takımız. Türkiye kupası bizim planlarımız içinde yoktu. Hafta sonunda oynayacağımız lig maçını düşünüyorduk. Kupa maçı, ligde şans veremediğimiz oyuncuları görme açısından ciddi bir antrenman oldu." şeklinde konuştu.
Durmaz, Sivasspor'un kupayı ciddiye aldığını gösterdiğini de dile getirerek, "Buna rağmen gol pozisyonları bulduk. Gol de atabilirdik. Oyuncularımın gösterdiği performanstan memnun kaldım." dedi.
CİHAN
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Abdulkerim Durmaz, "İzleyenlere güzel bir maç izlettik. Temiz ve centilmen bir mücadele oldu. Biz 2. Lig takımıyız. PTT 1. Lig'e çıkma hedefi olan bir takımız. Türkiye kupası bizim planlarımız içinde yoktu. Hafta sonunda oynayacağımız lig maçını düşünüyorduk. Kupa maçı, ligde şans veremediğimiz oyuncuları görme açısından ciddi bir antrenman oldu." şeklinde konuştu.
Durmaz, Sivasspor'un kupayı ciddiye aldığını gösterdiğini de dile getirerek, "Buna rağmen gol pozisyonları bulduk. Gol de atabilirdik. Oyuncularımın gösterdiği performanstan memnun kaldım." dedi.
CİHAN

















