Geçtiğimiz Pazar günü Ak Parti’nin 4. Büyük Kongresi
yapıldı.Kongrede yeniden ve son kez Genel Başkan seçilen Recep
Tayyip Erdoğan ‘manifesto’ niteliğindeki konuşmasına 10 yılda yaptıklarını ve ‘Hedef
2023’ vizyonuna uygun, yapacaklarını da sığdırdı. Konuşma ve Kongre ile ilgili
herkes çok şey söyledi. Bunlar üzerinde duracak değilim.Lakin, hakikaten konuşmayı dinleyip ‘bu ülkede çok şey
değişmiş’ dememek elde değil.En azından yazacağım şeyleri duyana kadar…‘Değişim’ adına çok şeyler yapılmış…Konuşma bitince bir dostumuz aradı. Kongreyi
değerlendireceğiz tabi ki…Türkiye’deki ‘büyük değişimi’ konuşacağız diye beklerken
beni ters köşeye yatırdı.‘Hiçbir şey değişmemiş abi, tek değişen ve gelişen Ak Parti’
deyince duraksadım bir anda.‘Büyük Usta’ yanlış mı konuştu? Hayır…Eeee…Meğer dostumuzun, Büyük Kongrenin olduğu gün Ankara’ya
gitmesi gerekiyormuş hasta ziyareti için.Gayet normal…Bunun Kongre ile ne ilgisi var?Ben de öyle düşünmüştüm ilk anda.Gerçek farklı…Malum, Ankara-Konya arasını 1 saat 15 dakikaya düşüren YHT
faaliyete geçeli çok oldu. Vatandaş memnun açıkçası. Lakin, hizmetten
yararlanabildiği sürece…Pazar günü için Ankara’ya iki kişilik yer istiyor. Fakat
dostumun iddiası yenilir yutulur değil. Sabah ‘06.00 ile 15:00 arası yer yok’ diyorlar.İddia bu.Olabilir, yer kalmayabilir. Ama bildiğim kadarıyla rezerve
yapılmıyor. Ya internet üzerinden online olarak biletinizi kredi kartıyla
ödeyerek alıyorsunuz ya da bizzat gişelerden ödemenizi yaparak yerinizi
sağlamlaştırıyorsunuz.Bu demektir ki, eğer söylenilen saatlerde yer kalmamışsa
biletlerin hepsi satılmış demektir.Bu da normal.Hasılı, dostumuz geçerli bir mazeretle, yalvar yakar yer
buluyor ve hareket saati geliyor gidip yerine oturuyor.Şöyle etrafına bir bakıyor ki, çoğu koltuk boş. Üşenmiyor
gidip birkaç vagon daha geziyor ve onlarında birçoğu boş.Ama bana yer yok denilmişti’ diye düşünüyor kendi kendine.
İçinden çıkamıyor bu durumun ve beni arıyor.Cevap çok basit aslında…Tek kelimeyle anlatayım; Ak Parti’nin ‘Büyük Kongresi’ var
Ankara’da.Şimdi soruyorum; Bu koltuklar kimlere rezerve edilmişti de
gelmeyince boş kaldı?Bir soru daha…Rezerve sistemi var mı?‘Vatandaşın ayağına gidin’ talimatı veren bir Başbakan’ın
Kongresine katılabilmek adına kimler vatandaşı mağdur etmeye yönelik çalışma
içine girdi?Bunların cevabını bekliyorum.Evet…Bütün bunlara bakarak ‘değişim’ yaşandığını söyleyen Büyük
Usta’ya’ hani nerde Sayın Başbakanım? diyesim geliyor.
Genel
03 Ekim 2012 - 00:06
Mağduriyette 'değişen' yok 'Büyük Usta'
Geçtiğimiz Pazar günü Ak Parti'nin 4. Büyük Kongresi yapıldı. Kongrede yeniden ve son kez Genel Başkan seçilen Recep Tayyip Erdoğan 'manifesto' niteliğindeki konuşmasına 10 yılda yaptıklarını ve 'Hedef 2023' vizyonuna uygun, yapacaklarını da sığdırdı. Konuşma ve Kongre ile ilgili herkes çok şey söyledi. Bunlar üzerinde duracak değilim.
Genel
03 Ekim 2012 - 00:06












