Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, ''KKTC'de ikinci sondajı karada yapacağız. Bu tamamlayıcı bir sondaj olacak. Daha sonra denize geçeceğiz'' dedi.
Yıldız, ''Al ya da öde yöntemi ile 1 metreküp gazın kalması ya da 1
dolar fazla ödenmesi söz konusu değil. Bu nakit akışıyla alakalı. 2014
yılına kadar almadığımız gaz kalmayacak'' dedi.