Twitter hesabından bir açıklama yapan Alex de Souza , "Kontratımı sonlandırdım. Hayatımın en üzücü imzası oldu. Fenerbahçe bir oyuncu kaybetti, ama bir taraftar kazandı. Her şey için teşekkürler" ifadesini kullandı...
İşte Alex'in ayrılık kararını açıkladığı o Twitter mesajı:

İşte Alex'in ayrılık kararını açıkladığı o Twitter mesajı:



















