Aslında "AK Parti ve Bülent Arınç'ın fahiş hataları" başlıklı iki
yazımıza gelen olumlu-olumsuz tepkilerin "doğrudan veya dolaylı cevabı"
sayılabilecek iki yazımız, "tevafuk" olacak, hemen bu yazılarımızın
akabinde bu köşede yayımlandı. İtiraz (veya iftira) sahipleri bu
yazılarımıza "dikkatlice" bakarlarsa; gerçekten "samimi" iseler
"aradıkları cevapları" o yazılarda veya onlardan önce bu köşede
yayımlanan 1453 adet yazımızda bulabilirler. Dikkat edilirse "samimi
iseler" dedik. Ama niyetleri başka ise onlara Allah'tan "hidayet"
dilemekten başka bizim yapabileceğimiz bir şey yoktur, onları Allah'a
havale ediyoruz. Kur'an'ın dediği üzere biz de diyoruz ki: Bize düşen
sadece açık tebliğdir...Bu vesileyle o yazıların başlıklarını bir kere daha hatırlayıp
hatırlatalım... "Siyaset nedir, nasıl olmalıdır?" (19.09.2012) "Bugün
yapmamız gereken nedir?" (20.09.2012)Kur'an, "her şeyi ikili yarattık" diyor. Her şey zıddıyla kaim
bulunmaktadır. "Hak" olmadan "bâtıl" olmaz. "Mü'min" varsa "kâfir" de
hep olacaktır. "Doğru" ancak karşısında "yanlış" varsa gerçekten
anlaşılır. "Güzellik ve iyilik" zıddı olan "çirkinlik ve kötülük" ile
daha iyi bilinir. Bunlara benzer yüzlerce, binlerce örnek verilebilir
ama bu kadarı da yeter!Üstadım Süleyman Karagülle'ye, özellikle gelen "bazı olumsuz
tepkileri" ilettiğimde, bize şu "müjdeyi" verdi: Akevler Adil (Ekonomik) Düzen Çalışanlarını haberdar edin; bize saldıran olmayınca yoksa bâtıl
içinde miyiz diye endişe edin. Hak yolda olanlar saldırıya uğrarlar. Hak yolda olduğumuzun delilini ihsan ettiği için Allah'a hamd olsun..."Biz yaklaşık elli yıldan beri uygulamalı ilmî çalışmalar yapıyoruz.
Bu çalışmalarımızın bir kısmını www.akevler.org sitesinden takip
edebilirsiniz. Biz "Adil (Ekonomik) Düzen İşletmeleri" üzerinde ilmî ve
amelî, teorik ve pratik olarak çalışıyoruz. Maksatlı veya "görevli"
olarak güya itiraz edenlere de diyoruz ki: Siz tekel sermayeye malzeme
hazırlıyorsunuz, sizin yolunuz sizin olsun, bizimki bize yeter... Hele
iktisadî alanlarda çalışmanıza hiç de gerek yoktur, çünkü Amerika'da
"faizli zalim düzen" üzere çalışanlar vardır... "Adil (Ekonomik)
Düzen"den haberdar olup üzerinde çalışmanıza gerek yoktur, "zinacı,
faizci ve sömürücü kapitalist zalim düzen" hem size hem de dünyaya
yeter!..Biz 1960'lardan beri "Adil (Ekonomik) Düzen" üzerinde çalışıyoruz...
Biz her hafta onlarca sayfa "Kur'an'ın Adil Düzen Tefsirlerini" yapıyor, yazıyor ve yayımlıyoruz... Diğer çalışmalarımızla birlikte kırk bin
sahifeye yakın birikimimiz var, yetişmiş ilim adamlarımız var... Siz
"itiraz" edenler, siz "iftira" edenler, siz -burada yazamayacağımız
şekilde- "daha başka şeyler" söyleyip yazanlar, sizlere sesleniyoruz;
varsa bir öneriniz, varsa bir birikiminiz, bizimkilerle birleştirelim,
bizdeki hataları düzeltelim, bizdeki eksikleri tamamlayalım...Siz sadece "hakaret" veya "iftira" etmeyi biliyorsunuz. Söylenen veya yazılan söz önemlidir. "Şu sözünüz hayali, şu sözünüz yanlış" deyin de
biz de onun hayali olmadığını anlatalım, doğru olduğunu yazalım. Biz
kırk-elli yıldan beri sadece araştırmıyoruz, sadece ilim yapmıyoruz,
masa başında sadece teori üretmiyoruz; aynı zamanda hayatın her
alanında, ilmî-dinî-iktisadî-siyasî-sosyal olmak üzere hayatın her
alanında uygulamaya çalışıyoruz...Kimlerin talimatı ile ve ne hakla/vasıfla bize emir buyuruyorsunuz!
Biz eskiden söylediklerimize ve yazdıklarımıza aykırı bir şey söylemiyor ve yazmıyoruz. Kırk yıl önce ne söylemiş ve ne yazmışsak, şimdi de
onları geliştiriyoruz. "Adil (Ekonomik) Düzen" Allah'ın düzenidir ve
kıyamete kadar devam edecek, her çağda yenileri ortaya çıkacaktır.
Söyleyin bakalım, hangi sözümüz yanlış? Başkalarına emir verirken
haddinizi bilmeniz gerekir. Biz sadece Allah'tan emir alırız, bizim
Allah'tan başka amirimiz yoktur. Mümin-kâfir ayırımı vardır ama
yaşlı-genç ayırımını size öğreten sizi ele vermiş. Evet, tüm dünyaya
meydan okuyoruz: Siz de dâhil olmak üzere, "ADİL DÜZENE GÖRE İNSANLIK
ANAYASASI" benzeri bir çalışma getirsinler bakalım. Biz kendi aklımızla
konuşmuyoruz, Kur'an'dan anladıklarımızı anlatıyoruz. Yanlışlar ve
eksikler bizimdir, -düzeltmemiz veya tamamlamamız için yardımcı
olabilirsiniz;- doğrular O'nun yani sadece Allah'ındır... Ömrümüzün
sonuna kadar ilim talep edip çalışmak bize ve herkese farzdır... Sizi
değil, asıl sizi konuşturanları ve yazdıranları karşımızda görmek
istiyoruz... Bedir'de bekliyoruz... Ve's-selâm...
Genel
22 Eylül 2012 - 16:16
Malum ve müfteri birilerine cevaplar
Aslında "AK Parti ve Bülent Arınç'ın fahiş hataları" başlıklı iki yazımıza gelen olumlu-olumsuz tepkilerin "doğrudan veya dolaylı cevabı" sayılabilecek iki yazımız,
Genel
22 Eylül 2012 - 16:16













