Güven Hastanesi çıkışında, gazetecilere iyi olduğunu söyleyen Süleyman
Demirel, gösterilen ilgi için teşekkür etti. Demirel, ''Tedavi oldum,
eve gidiyorum. Şikayetim gribal enfeksiyondur. Durup durduğun yerde bir
enfeksiyon olur bir yerinde, böyle bir şeydir. Bunlar olabilen şeyler.
Geldim ve tedavim yapıldı. Hastanede gördüğüm ilgiye ve hekimlerimize
teşekkür ederim. Sizlerin ve kamuoyunun gösterdiği alakaya da ayrıca
teşekkür ederim. İyiyim, merak edilmesin''diye konuştu.
Balyoz Planı davası kararına ilişkin değerledirmesinin sorulması üzerine de Demirel, ''Köprülerin altından daha çok su akar, dünyanın sonu değil'' dedi.
AA
Balyoz Planı davası kararına ilişkin değerledirmesinin sorulması üzerine de Demirel, ''Köprülerin altından daha çok su akar, dünyanın sonu değil'' dedi.
AA


















