Yıldırım, gerekçeli temyiz dilekçesini mahkemeye verdi

Şike davasında 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırılan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, avukatları aracılığıyla gerekçeli temyiz dilekçesini mahkemeye verdi. 330 sayfalık dilekçede, mahkemenin açıkladığı gerekçeli karara tek tek cevap verildiği kaydedildi. Şike davasında 6 yıl 3 ay hapis cezası alan Yıldırım'ın avukatı Abdullah Kaya, gerekçeli karar

Şike davasında 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırılan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, avukatları aracılığıyla gerekçeli temyiz dilekçesini mahkemeye verdi. 330 sayfalık dilekçede, mahkemenin açıkladığı gerekçeli karara tek tek cevap verildiği kaydedildi.

Şike davasında 6 yıl 3 ay hapis cezası alan Yıldırım'ın avukatı Abdullah Kaya, gerekçeli kararın taraflara ulaşmasının ardından hazırladıkları temyiz nedenlerini içeren dilekçeyi, davaya bakan İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'ne verdi. 330 sayfalık dilekçede mahkemenin ceza gerekçelerine tek tek cevap verildiği ifade edildi.



CİHAN