Kocasını öldüren kadın, adliyeye sevk edildi

Sakarya'nın Hendek ilçesinde tartıştığı alkollü eşini bıçaklayıp öldüren üç çocuk annesi kadın adliyeye sevk edildi.Kemaliye Mahallesi'nde eşi Ahmet Ç'yi göğsünden bıçaklayan S.Ç.'nin emniyetteki sorgusu tamamlandı. Hendek Devlet Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen S.Ç., daha sonra adliyeye getirildi. CİHAN

Sakarya'nın Hendek ilçesinde tartıştığı alkollü eşini bıçaklayıp öldüren üç çocuk annesi kadın adliyeye sevk edildi.

Kemaliye Mahallesi'nde eşi Ahmet Ç'yi göğsünden bıçaklayan S.Ç.'nin emniyetteki sorgusu tamamlandı. Hendek Devlet Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen S.Ç., daha sonra adliyeye getirildi. CİHAN