Hastane otoparkındaki şüpheli poşet fünye ile patlatıldı

Adana'da bir hastane otoparkındaki şüpheli poşet fünye ile patlatıldı. Poşetin içinden plastik boş şişeler çıktı. Merkez Yüreğir ilçesi Mustafa Kemalpaşa Bulvarı üzerindeki Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi otoparkındaki şüpheli poşet vatandaşların ihbarı üzerine polislerce güvenlik çemberine alındı. Otoparktaki araçları çektiren polis, poşete y

Adana'da bir hastane otoparkındaki şüpheli poşet fünye ile patlatıldı. Poşetin içinden plastik boş şişeler çıktı.

Merkez Yüreğir ilçesi Mustafa Kemalpaşa Bulvarı üzerindeki Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi otoparkındaki şüpheli poşet vatandaşların ihbarı üzerine polislerce güvenlik çemberine alındı. Otoparktaki araçları çektiren polis, poşete yakın yerdeki kişileri de uzaklaştırdı. Bomba imha uzmanları poşetin bulunduğu yere sinyal kesici koyup bir süreliğine iletişimi durdurdu. Ardından otoparka yakın geçen araçlar için trafik kesildi. Ardından bir uzman özel elbiselerini giyip şüpheli poşete fünye yerleştirdi. Kontrollü bir şekilde büyük gürültü ile patlayan poşetin içinden boş plastik pet şişeleri çıktı.
Emniyet yetkilileri, vatandaşların şüpheli poşet ve çantalar konusunda gösterdikleri duyarlılığa teşekkür etti. CİHAN