Eroğlu yarın New York'a gidiyor
KKTC Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu, Birleşmiş Milletler Genel Kurulu çalışmaları çerçevesinde çeşitli temaslarda bulunmak amacıyla New York'a gidiyor. Eroğlu, New York'a gitmek üzere yarın saat 07:45'te KKTC'den ayrılacak.Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Eroğlu'na New York temasları sırasında Cumhurbaşkanlığı Müsteşarı Hasan Güngör ile
KKTC Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu, Birleşmiş Milletler Genel Kurulu çalışmaları çerçevesinde çeşitli temaslarda bulunmak amacıyla New York'a gidiyor. Eroğlu, New York'a gitmek üzere yarın saat 07:45'te KKTC'den ayrılacak.
Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Eroğlu'na New York temasları sırasında Cumhurbaşkanlığı Müsteşarı Hasan Güngör ile Cumhurbaşkanı Özel Temsilcisi Osman Ertuğ eşlik edecek.
Eroğlu'nun 29 Eylül Cumartesi günü adaya dönmesi bekleniyor. CİHAN