Elbistan'da bir kişi yediği mantardan zehirlendi

Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde bir kişi yediği mantardan zehirlendi. Önceki gün öğle saatlerinde mantar yiyen A.K adlı bayan, rahatsızlandı. Karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle Elbistan Devlet Hastanesi acil servisine götürülen A.K, hemen tedavi altına alındı. Yapılan ilk müdahalenin ardından A.K yoğun bakıma alındı. Mantar mağduru baya

Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde bir kişi yediği mantardan zehirlendi. Önceki gün öğle saatlerinde mantar yiyen A.K adlı bayan, rahatsızlandı. Karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle Elbistan Devlet Hastanesi acil servisine götürülen A.K, hemen tedavi altına alındı. Yapılan ilk müdahalenin ardından A.K yoğun bakıma alındı. Mantar mağduru bayanın yoğun bakımda tedavisi devam ediyor. CİHAN