Bursaspor Pinto'suz İstanbul'a gitti

Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında yarın akşam İnönü Stadı'nda Beşiktaş ile karşılaşacak Bursaspor, İstanbul'a gitti. Yeşil - beyazlı takımda, sakatlık geçiren Sebastian Pinto, maç kadrosuna alınmadı. Yeşil-beyazlı takım, sabah saatlerinde yaptığı antrenmanın ardından İstanbul'a hareket etti. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetiminde yaklaşık

Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında yarın akşam İnönü Stadı'nda Beşiktaş ile karşılaşacak Bursaspor, İstanbul'a gitti. Yeşil - beyazlı takımda, sakatlık geçiren Sebastian Pinto, maç kadrosuna alınmadı.

Yeşil-beyazlı takım, sabah saatlerinde yaptığı antrenmanın ardından İstanbul'a hareket etti. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetiminde yaklaşık 1 saat süren antrenmanda, golcü futbolcu Pinto, sakatlık geçirirken, Beşiktaş maçının kadrosuna alınmadı.

Bursaspor'un Beşiktaş karşısına şu muhtemel 11'le çıkması bekleniyor: "Carson, Basser, Ömer, İbrahim, Hakan, Murat, Belluschi, N'Diaye, Vederson (Tuncay), Batalla, Bangura"

CİHAN