Bükreş'te 'Küçük Şeyler' sergisi açıldı

Türkiye'den 80 ve Romanya'dan 8 sanatçı­nın; resim, seramik, fotoğraf ve cam üzerine yaptıkları 400 eser­den oluşan 'Küçük Şeyler Resim Sergisi', Parlamento Sarayı Sergi Salonunda sanatseverlerle bu­luştu. Bükreş Büyükelçisi Ömür Şölendil'in himayesinde düzen­lenen sergiye Katar'ın Bükreş Büyükelçisi Şeyh Sultan Bin Yas­sim Al-Thani ve Irak Bü

Türkiye'den 80 ve Romanya'dan 8 sanatçı­nın; resim, seramik, fotoğraf ve cam üzerine yaptıkları 400 eser­den oluşan 'Küçük Şeyler Resim Sergisi', Parlamento Sarayı Sergi Salonunda sanatseverlerle bu­luştu.

Bükreş Büyükelçisi Ömür Şölendil'in himayesinde düzen­lenen sergiye Katar'ın Bükreş Büyükelçisi Şeyh Sultan Bin Yas­sim Al-Thani ve Irak Büyükel­çisi adına Mukhlos Al-Yabury de katıldı. Sergiyi, Türkiye- Ro­manya arasında önemli bir sanat etkinliği olarak değerlendiren Büyükelçi Ömür Şölendil açılışÂ­ta yaptığı konuşmada, "Bu sergi, iki ülkeden pek çok sanatçının bir araya gelmesine vesile oldu. Böylece dört yüz tablodan olu­şan resim sergisi doğdu. Bu tür etkinliklerin toplumları birbirine yaklaştırmadaki rolü son derece büyük. Etkinliğin gerçekleştiril­mesindeki rolü ve katkılarından dolayı öncelikle Türk ve Romen ressamlarımıza, Bükreş YETKM çalışanlarına, Köy Müzesi Mü­dürü Paulina Popoiu'ya ve Parla­mento Sarayı yetkililerine teşek­kür ederim." dedi. Resim sergisi, bu ay ayrıca Romanya'nın Galati şehrinde­ki sanatseverlerle buluşacak. CİHAN