Başbakan Erdoğan, Obama ile telefon görüşmesi yaptı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki seçimleri kazanarak yeniden Başkan olan Barack Obama'yı telefonla arayarak tebrik etti. Yaklaşık 10 dakika süren görüşmede Obama'nın birinci döneminde tesis edilen yakın çalışma ilişkisinin önümüzdeki dönemde de devam etmesi temennisinde bulunulduğu belirtildi.. CİHAN

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki seçimleri kazanarak yeniden Başkan olan Barack Obama'yı telefonla arayarak tebrik etti. Yaklaşık 10 dakika süren görüşmede Obama'nın birinci döneminde tesis edilen yakın çalışma ilişkisinin önümüzdeki dönemde de devam etmesi temennisinde bulunulduğu belirtildi.. CİHAN