Terim, Engin Baytar'ı Florya'da bıraktı
Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasının en önemli mücadelesi olan Galatasaray - Fenerbahçe derbisinin başlamasına yaklaşık 3 saat kala Florya Metin Oktay Tesisleri'nden ilginç bir karar çıktı.
Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasının en önemli mücadelesi olan
Galatasaray - Fenerbahçe derbisinin başlamasına yaklaşık 3 saat kala
Florya Metin Oktay Tesisleri'nden ilginç bir karar çıktı.
İki
takım arasında sezon başında Erzurum'da oynanan Süper Kupa Finali'nde
maçın hakemi Cüneyt Çakır'ın yakasından yapışarak havaya kaldıran ve
sürükleyen ardından da 11 maç ceza alan Engin Baytar'ı Fatih Terim
bugünkü Fenerbahçe maçının kadrosuna almadı.
Lider Galatasaray
(29) ile takipçisi Fenerbahçe (27) arasında bugün saat 20.00'de Türk
Telekom Arena Stadı'nda oynanacak olan kritik derbi öncesinde 'flaş
karar' olarak yorumlanan Engin Baytar'ın kadroya alınmamasıyla ilgili
gerekçenin ise açıklanmadığı belirtildi.
Galatasaray Teknik
Direktörü Fatih Terim'in, Engin Baytar'ı Fenerbahçe maçının kadrosuna
almamasını otoriteler oyuncunun sinirli davranışları ve agresif yapısına
bağladı. Terim'in Engin'in bu zaafının bilindiği için de rakibin
Engin'i oyundan attırarak Galatasaray'ı sahada eksik bırakma planları
yaptığını öğrendiği ve bu yüzden böyle bir karar aldığı ileri sürüldü.
GALATASARAY DERBİDE PARÇALI FORMAYLA SAHADA
Bu
arada Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı, Spor Toto Süper Lig'in
16. haftasında Fenerbahçe ile bu akşam evinde oynayacağı maça parçalı
formayla çıkacak.
Sarı - kırmızılı ekip, parçalı formasını beyaz şort ve kırmızı konçla tamamlayacak. Kaleciler ise yeşil formayla sahada olacak.