Tahmazoğlu, mezun olduğu lisede öğrencilere aşure ikram etti
Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, mezun olduğu Atatürk Anadolu Lisesi'nde Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'la birlikte öğrencilere aşure ikram etti.
Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, mezun olduğu Atatürk
Anadolu Lisesi’nde Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar’la
birlikte öğrencilere aşure ikram etti.
Atatürk Anadolu
Lisesi bahçesine kurulan aşure standında öğretmen ve öğrencilere aşure
ikramı yapan Başkan Tahmazoğlu, belediye olarak Muharrem ayı nedeniyle
bir ay boyunca günde 6 bin kişiye aşure ikramı yaptıklarını ifade etti.
Tahmazoğlu, "Mezun olduğum Atatürk Anadolu Lisesi’nde, Kilis’te kalan
Suriyeli sığınmacılara yardım getiren Bursa Osmangazi Belediye
Başkanımız Mustafa Dündar’la birlikte öğrencilerimize aşure ikramı
yapıyoruz. Muharrem ayı boyunca 150 bin kişiye aşure ikramı planlamıştık
ama sayımız 175 bine çıktı." dedi.
Osmangazi
Belediye Başkanı Mustafa Dündar ise "Bizimde Bursa ve dışında aşure
programlarımız oluyor. Bulgaristan ve Kosova’da aşure dağıttık. Şimdi bu
vesileyle Gaziantep de Şahinbey’de aşure dağıtmış oluyoruz. Buradan
herkese sevgi, barış ve huzur dolu günler diliyoruz. Allah kabul etsin."
dedi.
Başkan Tahmazoğlu, aşure ikramı sonrasında
Başkan Dündar’la birlikte sokak sağlıklaştırma çalışması ve yaşayan
müze gümrük hanı gezerek, çalışmalar hakkında bilgiler verdi.