KKTC'de 2. sondaj karada yapılacak
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, ''KKTC'de ikinci sondajı karada yapacağız. Bu tamamlayıcı bir sondaj olacak. Daha sonra denize geçeceğiz'' dedi.
Yıldız, ''Al ya da öde yöntemi ile 1 metreküp gazın kalması ya da 1
dolar fazla ödenmesi söz konusu değil. Bu nakit akışıyla alakalı. 2014
yılına kadar almadığımız gaz kalmayacak'' dedi.
AA