Hızlı geçiş güzel başladı
Ulaştırma,Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, HGS'nin güzel bir başlangıç yaptığını belirterek,ilk günden vatandaşlardan ilgi gördüğünü söyledi.
Ulaştırma,Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, HGS'nin
güzel bir başlangıç yaptığını belirterek,ilk günden vatandaşlardan ilgi
gördüğünü söyledi.
HGS etiketlerinin, tümPTTşubeleri ile otoyollar
üzerinde 29 noktada bulunanPTT gişelerinde satışa sunulduğunu belirten
Yıldırım, Hızlı Geçiş Sistemi etiketlerinin bir hafta önce satışa
sunulduğunu ve bugüne kadar 7 bin 218 adet Hızlı Geçiş Sistemi etiketi
satın alındığını kaydetti.
HGS uygulamasının ilk gününde ise 3 bin
973 adet HGS etiketi satın alındığını ve 6 bin 811 adet aracın HGS
etiketlerini kullanarak köprü ve otoyollardan geçiş yaptığını ifade eden
BakanYıldırım, HGS'nin Kartlı Geçiş Sistemi'ne (KGS) göre yüzde 20
daha avantajlı olduğunu vurguladı. Yıldırım, 2013 yılı başına kadar
HGS'nin, KGS'nin yerini almasını amaçladıklarını bildirdi.
KGS'nin
yoğun zamanlarda tıkanmalara yol açtığını, buna karşılık HGS'nin daha
seri geçiş imkanı sağladığını ifade eden Yıldırım, HGS'nin trafik
tıkanmaları nedeniyle yaşanan mağduriyetleri de azaltacağını söyledi.
AA