Galatasaray ve Fenerbahçe, stada peş peşe girdi

Spor Toto Süper Lig'de bu akşam oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe maçı öncesinde her iki takım da peş peşe Türk Telekom Arena'ya giriş yaptı.

Spor Toto Süper Lig'de bu akşam oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe maçı öncesinde her iki takım da peş peşe Türk Telekom Arena'ya giriş yaptı.

Takımları taşıyan otobüsler olaysız bir şekilde stada giriş yaparken, TEM otoyolu kenarında araçlarını durduran birkaç Fenerbahçe taraftarı, sarı - kırmızılılara yönelik sözlü sataşmada bulundu.