Galatasaray ve Fenerbahçe, stada peş peşe girdi
Spor Toto Süper Lig'de bu akşam oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe maçı öncesinde her iki takım da peş peşe Türk Telekom Arena'ya giriş yaptı.
Spor
Toto Süper Lig'de bu akşam oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe maçı
öncesinde her iki takım da peş peşe Türk Telekom Arena'ya giriş yaptı.
Takımları
taşıyan otobüsler olaysız bir şekilde stada giriş yaparken, TEM otoyolu
kenarında araçlarını durduran birkaç Fenerbahçe taraftarı, sarı -
kırmızılılara yönelik sözlü sataşmada bulundu.