Alex, Fenerbahçe'ye veda etti!
Kadro dışı bırakılan Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Alex de Souza, sözleşmesini sonlandırdığını açıkladı.
Twitter hesabından bir açıklama yapan Alex de Souza , "Kontratımı sonlandırdım. Hayatımın en üzücü imzası oldu. Fenerbahçe bir oyuncu kaybetti, ama bir taraftar kazandı. Her şey için teşekkürler" ifadesini kullandı...
İşte Alex'in ayrılık kararını açıkladığı o Twitter mesajı: