Alex, Fenerbahçe'ye veda etti!

Kadro dışı bırakılan Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Alex de Souza, sözleşmesini sonlandırdığını açıkladı.

Twitter hesabından bir açıklama yapan Alex de Souza , "Kontratımı sonlandırdım. Hayatımın en üzücü imzası oldu. Fenerbahçe bir oyuncu kaybetti, ama bir taraftar kazandı. Her şey için teşekkürler" ifadesini kullandı...

İşte Alex'in ayrılık kararını açıkladığı o Twitter mesajı: