Enerji verimliliği desteklenecek
Bakan Yıldız, enerji verimliliğini artırmak için proje üreten işletmelere destek verileceğini açıkladı.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, mevcut ekipman ve sistemlerindeki enerji verimliliğini artırmak için proje üreten işletmelere destek verileceğini açıkladı. Bakan Yıldız, bu çerçevede her 1 milyon liralık projeye 300 bin lira civarında hibe yollu destek verileceğini bildirdi.